Wawa Tolong Kemas

Wawa buat keputusan untuk tolong aku mengemas setelah merasakan dia telah menjadi freeloader di rumah ini buat sekian lamanya.

Setelah penat mengemas, dia pun tidur berhampiran tempat yang ‘kemas’ itu.

9 Comments (+add yours?)

  1. ayen
    Aug 08, 2011 @ 12:09:54

    aku suka gambar gulungan cici wawa maisarah hahaha..

    Reply

  2. Irmawati Bt Osman
    Aug 07, 2011 @ 11:33:16

    comelnye…jentik je telinga die..hehehe..nanti die tak mau buat lagi..(may be aka buat yang lagi besar)…hehehe

    Reply

  3. Nana
    Aug 05, 2011 @ 00:37:16

    Afzan has a soft hearted that lovey dovey her precious…

    Reply

  4. Afzani
    Aug 04, 2011 @ 22:09:26

    ops guna laptop kak jan, tersalah taip..ini intan, bukan kak jan..sori kak jan..komen ni xboleh nak dlete, jadi teruskan jugak tulis..INI INTAN bukan kak jan..hoho😀

    Reply

    • Afzani
      Aug 05, 2011 @ 00:16:10

      Aku selalu buat macam tu, ko je yg x pernah nampak. Pukul 4 pagi masa dia buat dajal dulu, teruk dia kena. Cuma style lain sikit. Aku x jentik, aku lepuk kepala dia. Sebab tu kalau aku angkat tangan kat dia, dia lari. Lagi, aku x jerit “Hep!”, aku jerit “Hah!”. Dia sayang aku sebab aku paling garang kot.

      Reply

  5. Afzani
    Aug 04, 2011 @ 22:07:01

    kak ajan xberani la buat cmtu kak yun…intan je yg berani..kak jan sayang sgt…xberani nak marah2..cici selalu kne ‘hep!’ ngn intan je..huhuhu😀

    Reply

  6. 'Uyun
    Aug 04, 2011 @ 11:34:54

    budak comel tu tak boleh dimarah le ajan.. apa yang kau boleh buat ialah, memberi amaran. cara-caranya:

    1. Tinggikan suara kau dengan berkata ‘hep!’ (konon konon marah) sambil membuat lakonan nak menjentik telinga dia. dan akhirnya kau jentik juga (untuk pertama kali)

    2. Kalau dia buat hal lagi, kau ulang langkah 1, tunjukkan signal nak jentik sambil berkata ‘hep!’, jadi dia akan recall, “kalau ajan marah, dia akan kata hep!, lalu mesti dia jentik telingaku,” jadi budak comel tu mesti tak buat dah perangai busuk dia.

    3. Ulang selalu nnt dia akan biasa dengan perkataan ‘hep!’ dan signal jentik’.

    Try la, insyaallah berjaya!😉

    Reply

  7. sunahsukasakura
    Aug 04, 2011 @ 09:25:40

    ahahahhahaha…kelakar la cici ni…!!!

    Reply

Thanks, in advance, for your feedback.

Cici Wawa Maisara

Mulan Jamilah

Doraemon

Entries by Date

August 2011
S M T W T F S
« Jul   Sep »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
